Presentatiesyteem It Dielshûs Wommels

Voor Party- en activiteitencentrum It Dielshûs in Wommels heeft Inferno Audio Visueel in de grote zaal beeld- en presentatievoorzieningen geïnstalleerd.

Multifunctioneel
It Dielshûs in Wommels vinden uiteenlopende activiteiten plaats. Voor bijvoorbeeld vergaderingen, trainingen en filmavonden in de grote zaal worden presentatie- en beeldvoorzieningen gebruikt. Omdat de ruimte behoorlijk groot is, is een scherm van een flink formaat geplaatst. Het scherm is ‘los in de ruimte’ gehangen, voor een stabiel beeld is gekozen voor een ‘tensioned’ projectiescherm. Dat betekent dat het scherm met spankoorden wordt ondersteund, zodat het scherm strak blijft hangen en er dus ook een mooi strak beeld ontstaat. Een krachtige 5000 Lumen Full HD beamer zorgt voor een scherpe en contrastrijke projectie.

Draadloos presenteren
Voor de beeldvoorzieningen geldt dat er uiteraard een presentatie gegeven moet kunnen worden. Tegenwoordig kan dit het allermooist gedaan worden met behulp van een draadloze verbinding op basis van een WiFi signaal, hiervoor is Barco ClickShare toegepast. Alle gebruikers, ook gasten, kunnen met één klik verbinding maken en meteen gegevens delen, zonder training. Gebruikers sluiten de ClickShare Button aan op hun pc of Mac en klikken erop om de inhoud van hun laptop op het grote scherm  weer te geven. Met de ClickShare-app of via Airplay kunnen gebruikers ook gegevens van hun mobiele telefoons of tablets delen.

Party- en activiteitencentrum It Dielshûs
Er is altijd iets te beleven in Party- en activiteitencentrum It Dielshûs te Wommels. Een trouwfeest, bedrijfsfeest, vergadering, theaterdiner of een feest gecombineerd met een van de vele arrangementen, u vertelt uw wensen aan de gastvrouw Jolanda de Jong - Heslinga en met haar medewerkers voert zij het uit zodat de gasten een onvergetelijke dag beleven!

Audiovisuele installatie in uw wijkgebouw, dorpshuis of MFA?
Doe uw bezoekers en vrijwilligers een plezier en leg een goede audiovisuele installatie aan in uw multifunctionele centrum. Net als It Dielshûs Wommels heeft gedaan. Hun voornaamste reden was het realiseren van eenvoudige bediening en fantastisch presentatiescherm.  Wanneer u meer wilt weten over onze oplossingen dan kunt u onze informatie pagina over audiovisuele oplossingen voor multifunctionele centra bekijken. Natuurlijk kunt u ook direct een gratis offerte aanvragen. Onze vaklui nemen binnen een werkdag nog contact met u op.

Wij helpen u gratis en vrijblijvend bij het uitdenken van de ideale geluidsinstallatie voor uw wijkgebouw, dorpshuis of MFA.

Klik hier voor meer referenties van AV voorzieningen.