Geluidsinstallatie Wijkvereniging Het Eiland

De geluidsinstallatie in ’t Roefke, wijkgebouw van Wijkvereniging Het Eiland in Sneek is vernieuwd door Inferno Audio Visueel. De oude audio-installatie gaf onvoldoende spraakverstaanbaarheid en ook onvoldoende gebruiksgemak.

Spraakverstaanbaarheid en eenvoudige bediening

Met het oog op de spraakverstaanbaarheid zijn in het systeemplafond een aantal plafondluidsprekers geplaatst waardoor er een betere spreiding is ontstaan van het geluid. Door een evenredige verdeling van de luidsprekers ervaart nagenoeg iedereen hetzelfde geluid, ongeacht waar men zit.

Zowel de bediening van de Apart Audio mixer-versterker als ook van de overige apparatuur is eenvoudig en intuïtief voor de vrijwilligers. Naast de mixer-versterker is het geheel compleet gemaakt met een mediaspeler (cd/usb), een (internet)tuner en twee ‘inprikpunten’. Zowel bij de bar als ook aan de andere kant van de zaal is er een aansluiting gemaakt voor het aansluiten van bijvoorbeeld een laptop of smartphone. Verder is de installatie aangevuld met een draadloze microfoon.

Wijkvereniging Het Eiland, Sneek
De wijkvereniging ‘HET EILAND” is een actieve vereniging met vele activiteiten voor jong en oud. De oprichting vond plaats op 15 april 1981. In het wijkgebouw “HET ROEFKE” vinden de meeste activiteiten plaats, waar het prettig vertoeven is.

Omroepinstallatie in uw wijkgebouw, dorpshuis of MFA?
Doe uw bezoekers en vrijwilligers een plezier en leg een goede audiovisuele installatie aan in uw multifunctionele centrum. Net als Wijkvereniging Het Eiland heeft gedaan. Hun voornaamste reden was het realiseren van eenvoudige bediening en een goede spraakverstaanbaarheid. Muziek speelt hierbij een belangrijke rol, omdat het bijdraagt aan een positieve sfeer. Wanneer u meer wilt weten over onze oplossingen dan kunt u onze informatie pagina over audiovisuele oplossingen voor multifunctionele centra bekijken. Natuurlijk kunt u ook direct een gratis offerte aanvragen. Onze vaklui nemen binnen een werkdag nog contact met u op.

Wij helpen u gratis en vrijblijvend bij het uitdenken van de ideale geluidsinstallatie voor uw wijkgebouw, dorpshuis of MFA.

Klik hier voor meer referenties van Inferno Audio Visueel.